sobota, 12 grudnia 2015

Totalne zaskoczenie.

Czegoś takiego to nie spodziewałam się nawet w snach. I dalej nie dowierzam, że coś takiego miało miejsce. Kolokwium z logiki zaliczyłam. Doktorka zrobiła nam kolosa zaraz na pierwszej godzinie, napisałam to co trzeba...za 1,5 godziny przychodzi z wynikami...jest piątka. To było pierwsze zaskoczenie. Drugie mnie trafiło jak kobieta zadała nam do zrobienia ćwiczenia logiczne. Początkowo miało być to tylko ćwiczenie. Na koniec okazało się, że ćwiczenie było na ocenę. Wpadła druga 5 bo okazało się, że wszystko miałam dobrze. Pod koniec zajęć doktorka strzeliła " wyciągnijcie kartki". Se myślę - klasówka??? .... Na tablicy wypisała tabelki ćwiczeń z prawa De Morgana i resztę mieliśmy zrobić sami. Po ukończeniu ćwiczeń zaczęła nam to sprawdzać. No i co się okazało. Akuratnie w tym ćwiczeniu nie wolno było popełnić nawet jednego błędu...inaczej kwalifikowało się do następnego zaliczenia. Musiało być zrobione bezbłędnie. Jakież było moje zaskoczenie jak kobieta wpisała mi na kartce bdb !!!.. I na dodatek powiedziała, że te osoby ( a była nas 3) które bezbłędnie napisały ostatnie ćwiczenie, mają drugie kolokwium z głowy. Reszta musiała pisać albo jeszcze raz jeśli chcieli, albo ponownie zaliczać 23 stycznia.  I tak zaliczyłam logikę przed czasem z wynikiem bardzo dobrym. I pomyśleć, że jeszcze w poprzednim poście moim pobożnym życzeniem było zaliczyć na 3 chociaż... O piątce nawet nie marzyłam a co dopiero o trzech.
Idę napić się szampana... bo normalnie jeszcze w amoku jestem .





3 komentarze :

  1. A nie mówiłam, że dasz sobie radę ? I dajesz na piątkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Złożone to zaliczenie. Słyszałem, że na prawie chyba jest taki przedmiot rozłożony na dwa semestry i jak się nie zaliczy pierwszego z nich to nie ma się co już właściwie pojawiać na tym drugim.

    Sprawdziłem sobie na czym polega to prawo De Morgana i jedyne co mogę napisać to @@_@@. Nie ogarniam zupełnie.

    Dlatego tym większe gratulacje jeśli o to zaliczenie chodzi.
    Szampan i odpoczynek w jakiejś mierze się należą teraz. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę ,aby i kolejne egzaminy były równie udane.
    Z okazji Świąt życzę pomyślności w życiu ,miłości na codzień i od święta ,naukowych sukcesów .
    Cudownych dni !!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka