poniedziałek, 12 października 2015

Koniec tego dobrego....

Od tego weekendu zaczynam zajęcia na uczelni. Skończyły się wolne soboty, niedziele i beztroskie leniuchowanie. Zaczyna się zaciskanie zębów, pasa i ciężka praca. Mam nadzieję,że uda mi się wszystkiemu podołać. Narazie załatwiam ostatnie sprawy, kompletuję sobie potrzebne rzeczy, które mogą mi się przydać na studiach i można zacząć wkuwać materiał. W pracy sytuacja się unormowała. Z dziewczynami jestem chyba na dobrej stopie. Aktualnie w pracy z papierami luz więc można podyskutować. A dyskusje między nami kobietami czasem wiadomo jak wyglądają :). Parę dni temu wyłapałyśmy z radia następujący tekst : " Faceci są jak wino. Powinno się ich trzymać w piwnicy i czekać aż dojrzeją" haha :) Osobiście znam paru takich, którzy w piwnicy powinni spędzić bardzo długie lata :))) Ale z drugiej strony...świat bez faceta to jak pies bez pchły.Niby da się żyć ale....nudno jest :)))

5 komentarzy :

  1. Takie teksty w radiu to chyba tylko Antyradio zapodaje. :D

    O, ale bywały październiki ładniejsze niż ten w tym roku.

    Z matematyką to mam do czynienia głównie jak teleturnieje oglądam. :) Wolałem już fizykę chyba.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, zrobiłaś , co mogłaś. Pozostanę chyba na tym etapie niedosytu. Na pewno nie będę miała multum ciekawskich, którzy zechcą włazić na mój blog, więc jakoś dam sobie radę z kontaktami.
    Życzę Ci podołania wszelkim trudnościom na studiach i w pracy. Na ktorym jesteś roku i na jakim Wydziale ? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem ciężko z nimi wytrzymać, ale bez nich życie utraciłoby kolory :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mężczyznami bywa różnie,dobrze jest jak związek opiera się na partnerstwie i nie ma dominacji żadnej ze stron.Ale często jest tak ,że trzeba wielu lat aby się "dotrzeć" No i jeszcze miłosc ,najwazniejsza w związku.Bez niej nie wyobrażam sobie udanego małżeństwa czy parnerstwa.Często kobieta kocha bardziej ,ale to jescze nie koniec świata.Dla mnie końcem świata jest zazdrosc.Moja.Obiektywnie patrząc chyba nie mam powodów ,ale moja wyobrażnia podsuwa mi dziwne scenariusze.Trudno się z takim nastawieniem żyje.
    Pomyślności na studiach ,najpiękniejszy to czas ,sama tak stwierdzisz po latach.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry tekst. Zgadzam się z tym w 100 %

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka