poniedziałek, 28 września 2015

No dobra...

Miałam tutaj kiedyś bloga po tym jak się wyniosłam z Interii, ale tyle się później zajęć zwaliło, że dosłownie przez dwa miesiące nijak nie miałam możliwości ani czasu pisania bloga. Doszłam do wniosku, że w sumie po co mi on jak i tak mnie na nim nie ma.... Teraz jednak wracam bo stęskniłam się za samym pisaniem. I nawet trochę chyba uzależniłam :))) Dosłownie. Tyle się u mnie dzieje ostatnio, i tych dobrych rzeczy i tych złych, raz się człowiek wkurza, płacze za chwilę znowu się śmieje...czasem potrzebuje też bezinteresownych opinii zwyczajnych, obcych ludzi, jakiegoś obiektywizmu kogoś stojącego z boku i to właściwie spowodowało,że znalazłam się z powrotem tutaj. I to by było tyle. Na początek.

3 komentarze :

  1. Jak to miło ,że mnie odnalazłaś! Tak ,prawie wszyscy wynieśli się z Interii ,ale dobrze ,że starzy znajomi są tutaj na blogspocie.Wiele krwi mi napsuło zakładanie tego bloga ,ale jakiś wyszedł.Jak znajdę czas i ochotę to go ulepszę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam wszystkich po kolei...i mam nadzieję, że większość z tych ludków przeniosła się właśnie tutaj. Ale póki co to tylko Ciebie znalazłam...reszty nie. Jeszcze nie :)
      Mnie też ta strona psuje krew i humor ...trudno się tu ruszyć w gąszczu opcji..od groma tego tuuuu :/ No cóż...początki :) Ale później i tak śmigać będziemy :)

      Pozdrawiam Cię też :)

      Usuń
  2. Nie wyświetlają się ,bo nie wprowadziłam takiej opcji.Ale zawsze jak pojawi się wpis na moim blogu to po adresie otwieram blog komentatora i odpisuję.
    Możesz sobie po wpisach ludzi na moim blogu wejsc w nie ,na pewno kilkoro znajomych się znajdzie.
    Chciałam sobie wpisać adresy po prawej stronie mojego bloga bo tam jest fajne miejsce ,ale ni cholery.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka